Promocje

KROSS Esker 6.0 2020

cena:

5 999,00 zł

Dodaj do koszyka

Rower szosowy gravel KROSS Esker 6.0 2020

Więcej szczegółów

Poleć ten produkt znajomym:

Kolarstwo górskie oraz kolarstwo szosowe to dwie najczęściej wybierane dyscypliny jeśli chodzi o rowerzystów. A co powiedziałbyś na połączenie tych dwóch segmentów? Niemożliwe? A jednak! Gravel czy też szutrowiec zdobywa coraz więcej serc różnych rowerzystów. Dlatego otwórz się na nowość i daj skraść sobie serce. Gwarantujemy, że Kross Esker 6.0 to rower, który nie tylko skradnie ci serce. To rower, który odkryje przed tobą całkowicie nowy świat.

 

Osprzęt

Jeszcze do niedawna nie istniał osprzęt rowerowy dostosowany do potrzeb rowerów szutrowych. Jednak Shimano GRX odmienił oblicze tego segmentu rowerów i pozwolił na uwolnienie się spod jarzma szosowych klamkomanetek oraz przerzutek tylnych siłą odebranych rowerom MTB. Teraz, tak jak w przypadku gravela, możesz korzystać jednocześnie z dobrodziejstw obydwu światów. Kross Esker 6.0 wyposażony jest w kompletną grupę Shimano GRX działającą w systemie 2x11. Także tarczowe hamulce hydrauliczne to małe dzieło sztuki wywodzące się z Kraju Kwitnącej Wiśni. W przeciwieństwie jednak do Sakury, japońskiej wiśni, Kross Esker 6.0 nie kwitnie tylko w kilku miesiącach i po kilku chwilach jego żywot przemija. Wsiadając na niego będziesz chciał, by ta chwila trwała w nieskończoność. ObręczeDT Swiss stanowiły fundament, na którym zbudowaliśmy nasze koła. Wyposażyliśmy je w sprawdzone i lubiane przez wielu rozkochanych w szutrach kolarzy opony WTB Riddler o szerokości 37 milimetrów.

 

Technologie

Rama Kross Esker 6.0 została wykonana przy użyciu aluminium superlite. Stop ten, dzięki obróbce termicznej charakteryzuje się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia. A co najważniejsze, niską wagą. Dodatkowo, w najmniej narażonych miejscach rurki ramy są potrójnie cieniowane dla zmniejszenia jej masy. Ponadto zarówno tylny trójkąt jak i  karbonowy widelec wyposażone zostały w sztywne osie pomagające w zmniejszeniu ilości pracy serwisowej przy wymianie kół. Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.

SPECYFIKACJA

 

Fizyczne

WAGA10.9 KG (ROZMIAR XL)

Rama i widelec

MATERIAŁ RAMYALUMINIUM SUPERLITE
WIDELECCARBON
TYLNY AMORTYZATORBRAK

Koła

PIASTA PRZÓDSHIMANO RS470 12X100
PIASTA TYŁSHIMANO TIAGRA RS470 12X142
OBRĘCZEDT SWISS R500
OPONYWTB RIDDLER 700X37 COMP TAN

Napęd

PRZERZUTKA PRZÓDSHIMANO GRX RX810
PRZERZUTKA TYŁSHIMANO GRX RX812
MANETKISHIMANO GRX RX600
KORBYSHIMANO GRX RX600
SUPORTSHIMANO BSA BB-RS500
ŁAŃCUCHSHIMANO HG601
KASETA / WOLNOBIEGSHIMANO 105 HG700

Hamulce

DŹWIGNIE HAMULCASHIMANO GRX RX600
SZCZĘKI/ZACISKISHIMANO GRX RX400
TARCZE HAMULCOWESHIMANO RT30 (160)

Komponenty

KIEROWNICAALUMINIUM 440 MM 31.8
WSPORNIK KIEROWNICYALUMINIUM 90MM/31,8/7°
WSPORNIK SIODŁAALUMINIUM SP-218
SIODŁOWTB VOLT SPORT
STERYFSA NO.42/ACB;1-1/8"-1,5"
CHWYTYFIZIK TERRA MICROTEX
PEDAŁYBRAK

Polecamy produkty z tej kategorii: